Monday, March 16, 2009

0 500 EUROS & 500 SECONDS - MEME

Nathalie at "Du Côté De Chez Willow" (France) has tagged me for this rather unusual meme.../Nathalie de "Du Côté De Chez Willow" (France) m'a taguée...

What would I do if I had 500 seconds left to live and 500 euros to spend? Well, that's a difficult question regarding the fact that it would not leave me with much time to act or think!/Que ferais-je si il ne me restait plus que 500 secondes à vivre et que j'aurais 500 euros à dépenser? Et bien, c'est une question assez difficile étant donné que j'aurais peu de temps pour réfléchir ou agir!

I guess that I would give these 500 euros to my boyfriend who would make good use of them. Otherwise, if I had all my life in front of me, I'd either suscribe to culinary magazines, buy cookbooks, food, kitchen ustensils and CDs, put them on the side or travel a little. Money isn't my friend, so I'd be happy to receive such a useful gift!

Je pense que je donnerais cet argent à mon compagnon qui en ferait bon usage. Autrement, si j'avais la vie devant moi, je m'achèterais des livres de cuisine, de la nourriture, des ustensiles de cuisine, des CDs, je m'abonnerais à des magazines, je mettrais cet argent de côté ou je voyagerais un peu. Et comme, l'argent n'est pas mon ami, ces 500 euros seraient les bienvenus!

0 comments:

Post a Comment

 

breakfasts time Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates