Sunday, December 6, 2009

0 PASTRIES FOR PEACE - POSTPONED

Due to my busy schedule, I am forced to postpone my "Pastries For Peace" roundup. I will post it a little later than announced. For those who have send me their recipe, please don't worry, nothing is lost!

If you are interested in participating, the new deadline is the 15th of December 2009. I am really looking forward to your contributions!

***************

A cause de mon emploi du temps chargé de ces dernières semaines, je suis dans l'obligation de repousser la date de publication de mon billet en ce qui concerne le
jeu "Pastries For Peace (Pâtisseries Pour La Paix)". Les recettes que vous avez envoyées ne sont en aucun cas perdues!

Si vous vous voulez encore participer, il n'est pas trop tard car je vous accorde un délai jusqu'au 15 décembre 2009. Je suis impatiente de voir vois créations!

0 comments:

Post a Comment

 

breakfasts time Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates